Bestellen

Een bestelling is pas definitief als je alle stappen in het bestelproces hebt doorlopen en van ons een bestelbevestiging in je mailbox hebt ontvangen. Deze moet je binnen de 15 minuten in je mailbox ontvangen. Neem ook een kijkje in je spamfolder.  

In de laatste fase van het bestelproces kan je een kortingscode ingeven in het invulvakje kortingscode. Deze wordt dan meteen verrekend en zie je meteen of je kortingscode werd toegepast. Neem contact met ons op bij problemen met je kortingscode.

Bestellen kan wereldwijd. Wij verzenden ook wereldwijd. Wij verzenden vanuit België.  

Normalerwijze moet je binnen de 15 minuten een bestelbevestiging krijgen. Is dit niet het geval kijk dan altijd eerst in je spamfolder. Ook hier geen mailtje, contacteer ons dan. 

BETALING

Bij het afrekenen zie je welke betalingsmiddelen aanvaarden. Wij aanvaarden heel wat mogelijke betalingsmanieren. Betalen via overschrijving is niet mogelijk. Alle bestellingen dienen eerst overgemaakt te worden.

Levering

We leveren je pakje bij je thuis. Wij kiezen de verzendpartner. Leveringen zijn gratis vanaf €100 in de Benelux. Zijn er verzendkosten dan worden deze meegedeeld in het betalingsproces. 

Bij het bestellen kan je bij het ‘afleveradres’ ingeven waar je je bestelling wil laten leveren. 

Zodra we je bestelling hebben ingepakt en klaar is om te verzenden, ontvang je een mailtje met een track&trace link. Via deze link kan je je bestelling volgen.

Zodra alle stappen zijn doorlopen en de betaling rond is, krijg je een bestelbevestiging in je mailbox. Wij verwerken je bestelling binnen de 48u, waarna je bestelling door de verzenddienst wordt opgepikt.

De levertijd kan varieren naargelang de bestemming.

RegionEstimated Delivery Times
Benelux1-3 days*
Europe3-15 days*
Asia3-15 days*
North-America8-20 days*
 
Australia
 
8-20 days*
 
New Zealand
8-20 days*

Retourneren

Via hier of in de laatste mail met je track&trace code kun je je bestelling retourneren. Print je retourlabel en plak dit op het pakje. Breng je pakje naar het desbetreffende servicepunt en klaar. 

Artikelen die je online kocht, kunnen steeds geretourneerd worden binnen 14 werkdagen na ontvangstname. Op voorwaarde dat de artikelen nog in originele staat verkeren (met hangtags), niet gedragen zijn, niet gewassen zijn of niet geretoucheerd zijn. Artikelen met make-up vlekken of parfumgeur worden NIET teruggenomen.

Wij storten het bedrag terug op de rekening waarmee je betaald hebt. De leveringskosten worden niet terugbetaald. De terugbetaling gebeurt binnen 14 dagen na in ontvangstname van jouw retour. 

Je hebt 14 dagen na het ontvangen van je bestelling de tijd om te retourneren.

Je hebt 14 dagen na het ontvangen van je bestelling de tijd om te retourneren.

Wij storten het bedrag terug op de rekening waarmee je betaald hebt. De leveringskosten worden niet terugbetaald. De terugbetaling gebeurt binnen 14 dagen na in ontvangstname van jouw retour. 

Je ontvangt van ons een mailtje wanneer we de retour ontvangen hebben. Bestellingen met een cadeaubon krijgen van ons een nieuwe code ter waarde van de terugbetaling van het product.

Betalingen met cadeaubons worden dus niet teruggestort, maar je krijgt er een nieuwe cadeaubon voor in de plaats.

FAQ

Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

straight-vertical-line-png-8-520x1024

Hoe plaats ik een bestelling?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

straight-vertical-line-png-8-520x1024

Hoe plaats ik een bestelling?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Hoe plaats ik een bestelling?

Om een bestelling te plaatsen dien je eerst een geregistreerde account te hebben (enkel mogelijk voor bedrijven). Registreren kan via 'mijn account'. Daar voer je je e-mailadres in en klik je op 'registreren'. Wij kijken intern alle gegevens na en keuren de aanvraag goed (binnen 1-3 werkdagen).

Nadien kan je inloggen met je gepersonaliseerde logingegevens en kies je de gewenste producten. Voeg deze toe aan je winkelwagen. Wanneer je klaar bent, ga je naar de kassa, voer je je verzend- en betaalgegevens in en bevestig je je bestelling.

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Voer je kortingscode in het daarvoor bestemde veld in tijdens het afrekenproces ('heb je een promo code? Klik hier.). De korting wordt automatisch toegepast op de totale kosten van je bestelling. Promo codes zijn steeds onderhevig aan bepaalde voorwaarden, kijk dus goed de voorwaarden na van de betreffende code.

Vanuit welke landen kan ik bestellen en wat zijn de verzendkosten?

Je kunt bestellen vanuit elk land in de wereld. De verzendkosten buiten de Benelux variëren per land en worden nadien berekend tijdens het facturatieproces. Onze medewerkers brengen je hiervan op de hoogte.

Algemeen geldt:
België: franco levering vanaf €350
Nederland: franco levering vanaf €350
Luxemburg: franco levering vanaf €350
Frankrijk: franco levering vanaf €450

Waarom kreeg ik geen bestelbevestiging?

Controleer je spammap als je geen bestelbevestiging in je inbox ziet. Als je daar niets vindt, neem dan contact op met onze klantenservice (+3234802993) om te verifiëren dat je bestelling correct is geplaatst.

Hoe kan ik betalen?

Bestellingen (en bestellers) worden na bevestiging op onze webshop steeds eerst intern gevalideerd. Nadien volgt een factuur op basis van de ingevoerde (en gecontroleerde) gegevens tijdens het bestelproces. Andere betaalmethodes zijn niet van toepassing gezien wij enkel verkopen aan andere bedrijven.

Welke leveringsmogelijkheden zijn er?

Wij bieden standaardlevering en, indien gewenst, expresslevering. De geschatte kosten voor elke optie worden duidelijk weergegeven bij het afrekenen. Levertijden zijn afhankelijk van de bestemming, voor Benelux en Frankrijk geldt gemiddeld 1-3 werkdagen.

Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?

Je kunt je bestelling in principe op elk adres laten leveren, zolang dit praktisch haalbaar is voor de betreffende koeriersdienst. Voer het gewenste leveringsadres in tijdens het afrekenproces.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De geschatte leverdatum hangt af van de koeriersdienst en de bestemming. Deze informatie wordt verstrekt na het betalen van de factuur. Gemiddeld geldt voor Benelux en Frankrijk 1-3 werkdagen.

Kan ik items retourneren?

Ja, producten kunnen binnen een bepaalde periode na ontvangst worden geretourneerd (14 dagen), mits ze ongebruikt en in de originele verpakking zijn. Gelieve ook steeds jouw vertegenwoordiger op de hoogte te brengen.

Hoe verloopt de terugbetaling

Na ontvangst en inspectie van je retourzending, verwerken we je terugbetaling via de oorspronkelijke betaalmethode. Dit kan 10-15 werkdagen duren.